Visitors have accessed this post 365 times.

خرید خشکبار یکی از کارهایی است که حس خوبی را در مردم ایجاد میکند چون هم تنوع بالایی دارد و هم یک خوارکی خوشمزه را برای خوردن انتخاب کرده اند. اولویت مردم در خرید خشکبار چیست؟

نکاتی در مورد خرید خشکبار

فکر میکنید خرید خشکبار ، توسط مردم با چه معیارهایی انجام میگیرد؟

خشکبار تنوع بالایی دارد و در بین مردم محبوبیت فراوانی هم دارد .
اما مردم با چه معیارهایی خرید خشکبار خود را انجام میدهند؟


1- قیمت خشکبار : در بیشتر موارد برای مردم، قیمت خشکبار ، یکی از عوامل اصلی در خرید آجیل و خشکبار است و اصلا به این موضوع توجه نمی کنند که هر محصولی با توجه به موارد زیادی می تواند قیمت گذاری شود.


2- کیفیت خشکبار : کیفیت مهمترین موضوع در خرید آجیل و خشکبار می تواند باشد که باید مد نظر قرار گیرد و کسانی که اکثرا زیاد خشکبار مصرف میکنند و سلامت محصول و سلامت خانواده برایشان مد نظر است به این موضوع توجه بسیاری میکنند.
مثلا همین برگه زردالو میتواند آفتابی و یا دودی باشد ، ریز و یا درشت باشد ، طعم ترش و یا شیرین داشته باشد و غیره که یک مغازه دار و فروشنده ، باید همه آنها را مد نظر قرار دهد و محصول مناسب مشتری را ارائه دهد.


3- نوع فرآوری محصول : این موضوع هم یکی از سوالاتی است که مشتریان در هنگام خرید خشکبار به آن توجه میکنند و دوست دارند محصول ارائه شده به صورت سالم و بهداشتی در اختیار آنها قرار گیرد که یک فروشنده با انصاف ، باید به آن توجه کند.


4 – بسته بندی خشکبار : در بازار خشکبار معمولا کسی که بسته بندی مناسبی برای محصول خود در نظر میگیرد ، سعی میکند که کیفیت بهتری هم به مشتری ارایه دهد و این موضوع باعث دلگرمی مشتری در خرید می شود.


5- توصیه دیگران در خرید آجیل و خشکبار : هنگامی شخصی از شما محصولی را میخرد و کیفیت ، قیمت و بسته بندی مناسبی را عرضه میکنید ، مشتری خشکبار مورد استفاده را به دیگران برای خرید توصیه میکند .

بازار آجیل و خشکبار دارای تنوع بالا و فروشندگان بسیاری است که گاهی محصولات نامناسب را هم به مشتری ارائه میدهند و از اعتماد مشتری سوء استفاده میکنند . ولی اگر آینده نگری در فروش خشکبار باشد یک مشتری راضی از محصول بارها و بارها برای خرید به شما مراجعه میکند .

شرکت تعاونی خشکبار متحدان برتر در زمینه تولید و فروش عمده خشکبار برگه زردالو ، برگه هلو ، برگه آلو ، آلو بخارا ، کشمش ، انجیر ، عناب ، سنجد و پودر سنجد و عصاره سنجد در حال فعالیت است. شما بزرگواران میتوانید به صورت عمده و خرده محصولات مورد نظر خود را از ما خرید کنید. ما سعی میکنیم بهترین محصول را به شما با مناسب ترین کیفیت و قیمت عرضه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید