Visitors have accessed this post 660 times.

قیمت تمام شده تولید خشکبار برای مشتری و فروشنده هر دو مهم است. مردم دوست دارند در مورد بهای تمام شده محصولات بدانند و اطلاعات داشته باشند شما فکر میکنید هزینه تولید خشکبار چقدر است؟

هزینه تولید برگه زردالو

میانگین هزینه تولید خشکبار رو چگونه بفهمیم؟

کشاورزان و باغداران و تولید کنندگان خشکبار برای اینکه موفق باشند باید بدانند که بهای تمام شده خشکباری که تولید میکنند چقدر است. و مطمئنا قیمت تمام شده است که نشان میدهد شما با چه مبلغی خشکبار تولیدی را به فروش برسانید.

هر یک از محصولات باغی برای تولید خشکبار عیار خود را دارد و میزان میوه تازه برای فرآوری و تولید خشکبار متفاوت است. در این مطلب به بیان چند نوع میوه برای فرآوری می پردازیم و میزان میوه خشک آن را به روش سنتی تولید ، برای شما بیان میکنیم.

برگه زردالو : تولید خشکبار زردالو برای ارقام مختلف آن متفاوت است و بسته به نوع زردالو میتوان گفت که هر 5/5 کیلو زردالو نصیری یک کیلو برگه زردالو ، هر 7 کیلو زردالو صادراتی 1 کیلو برگه زردالو ، هر 7 کیلو زردالو شاهرودی یک کیلو برگه ، هر 6 کیلو زردالو عسگر آباد یک کیلو برگه میدهد و اگر بخواهیم به طور متوسط در نظر بگیریم برای تولید هر یک کیلو برگه زردالو 6/5 کیلو زردالو تازه نیاز است.

تولید خشکبار

برگه هلو پوست کنده : معمولا هلویی که برای تولید خشکبار به صرفه است و بازار پسندی خوبی دارد هلو زعفرانی است . برای تولید یک کیلو هلو پوست کنده زعفرانی 12 کیلو میوه هلو سایز متوسط لازم است تا خشکبار برگه هلو پوست کنده تولید شود.

هزینه تولید خشکبار

برگه شلیل : شلیل میوه ای خوش طعم که اگر برگه آن را تولید کنید مطمئنا یک خشکبار خوشمزه و عالی را خواهید داشت البته بهترین نوع آن شلیل قرمز و شلیل شمس است.
برای تهیه هر کیلو شلیل قرمز میزان 9 کیلو شلیل تازه نیاز است به خاطر اینکه هسته آن بزرگ است و برای تولید خشکبار برگه شلیل شمس مقدار 8 کیلو میوه تازه استفاده میشود.


هزینه تولید خشکبار برگه شلیل قرمز درجه یک

شاید نیاز داشته باشید بدانید قیمت انواع خشکبار چقدر است ؟ کلیک کنید.

آلبالو خشک : آلبالو خشک در بازار از دو نوع فرآوری شده (با افزودن نمک ) و آلبالو خشک ساده می باشد. معمولا برای تهیه آلبالو خشک فرآوری به مقدار 7 کیلو آلبالو نیاز دارید و برای تهیه آلبالو خشک ساده 11 کیلو آلبالو مورد نیاز است.

هزینه تولید خشکبار آلبالو

تولید برگه آلو شابلون : برگه آلو یکی از بهترین و خوشمزه های خشکبار از نوع ملس است که طرفداران خاص خود را دارد. برای تهیه هر یک کیلو برگه آلو شابلون تقریبا به میزان 9 کیلو آلو تازه نیاز است.

هزینه تولید خشکبار آلو شابلون

هزینه تولید خشکبار، سیب خشک : سیب هم از میوه های پر طرفدار است که خشک آن هم در بازار خیلی زیاد مشتری دارد. اما شما در نظر داشته باشید که برای تولید هر کیلو سیب خشک پوست کنده تقریبا 13 کیلو سیب مورد نیاز است.
هزینه تولید خشکبار : سیب خشک

هزینه تولید خشکبار کشمش و مویز : با توجه به انواع مختلف انگور و مویز تولید هر کدام از ارقام انگور عیار متفاوتی دارد ولی اگر به صورت کلی در نظر بگیریم میتوان اینطور گفت: برای تولید یک کیلو کشمش تقریبا 6 کیلو انگور تازه لازم است.

صادرات خرما.

صادرات کشمش

هزینه تولید سبزی خشک

معمولا برای تولید انواع سبزی خشک از جمله شوید و نعنا شما باید تقریبا ۱۲ کیلو از هر کدام این محصولات تازه را خشک کنید تا یک کیلو شوید و نعنا خشک داشته باشید .

 

شرکت تعاونی خشکبار متحدان برتر در زمینه تولید برگه زردالو ، برگه هلو، برگه آلو ، الو بخارا ، انجیر ، کشمش ، عناب ، سنجد ،پودر سنجد و عصاره سنجد در حال فعالیت است. شما عزیزان برای خرید و فروش عمده انواع آجیل و خشکبار میتوانید با ما در ارتباط باشید.

در زمینه صادرات هم شرکت Hosnaexport برند صادراتی ماست که در حال فعالیت مارکتینگ صادراتی می‌باشد.اگر در این زمینه در حال فعالیت هستید با ما در ارتباط باشید.