Visitors have accessed this post 646 times.

وقتی شما محصولی رو تولید میکنید و می خواهید در بازار به فروش برسانید چه موضوعاتی را مد نظر قرار میدهید؟ در این مطلب بسته بندی خشکبار را به طور خلاصه مورد بررسی قرار می دهیم.

بسته بندی خشکبار

بسته بندی خشکبار چگونه باشد؟

اگر از دید یک مشتری به محصول یا کالاهای مختلف نگاه کنیم ، فکر میکنید اولین موضوعی که در خرید یک کالا , آن هم محصولات غذایی جلب توجه میکند چیست؟
مطمئنا ما و شما در خرید مواد غذایی، به نوع بسته بندی آن توجه میکنیم. در اولین نگاه جلب توجه اکثر مردم به بسته بندی یک محصول جذب می شود.
اگر محصول شما بسته بندی جذاب و بازار پسندی داشته باشد 50 درصد راه را رفته اید و محصول شما براحتی در دستان مشتری است.

اگر از نگاه مشتری مورد توجه قرار گیرد از لحاظ احساسی مجاب به خرید محصول شما ، برای بار اول میشود و اگر کیفیت محصول تولیدی و قیمت خشکبار عرضه شده مناسب باشد ، این فروش ادامه دار خواهد بود.

بسته بندی خشکبار

بسته بندی خشکبار ، در حال حاضر ، تاثیر زیادی بر خرید ، توسط مشتریان دارد و مشتری را به خرید راغب تر میکند و به محصول شما اعتماد بیشتری پیدا میکند.


بسته بندی خشکبار در ظروف پت :

یکی از انواع بسته بندی خشکبار میتواند ارائه محصول , در ظروف پلاستیکی (pet) باشد. این ظروف به دلیل اینکه فود گرید هستند و بعد از خوردن خشکبار میتوان از آن در خانه استفاده کرد و از نظر بهداشتی خشکبار را به خوبی حفظ می کنند مورد پسند مشتریان هم قرار میگیرد.

یکی از شرکتهای بزرگ تولید کننده و صادرکننده این نوع ظروف شرکت طب پلاستیک tebplastic با برند فروش اینترنتی picnic است.

و شرکتهای مثل daypack در زمینه ظروف مورد استفاده در بسته بندی خرما در حال کار است.

اگر به ظروف طرح دار و دیوایدری یا جداکننده علاقه دارید شرکت تفت پلاستیک از تولید کنندگان این محصول است.

بسته بندی خشکبار در ظروف پت

بسته بندی خشکبار در پاکت کرافت ،متالایز و باکس پوچ:

این نوع بسته بندی هم طرفدارن زیادی دارد چون تولید کننده براحتی خشکبار را با دستگاه های بسته بندی در پاکت میریزد .

به علت زیبایی خاصی که دارد و چون براحتی درون آن دیده میشود و مشتری داخل پاکت را تقریبا میبیند. مورد پسند مشتریان قرار میگیرد و در وزن های مختلف در بازار موجود است.

بسته بندی خشکبار

بسته بندی خشکبار در ظروف شیشه ای :

فروش خشکبار در ظروف شیشه ای کمتر و در وزنهای پایین صورت میگیرد و یک نوع بسته بندی لوکس به حساب می آید .شما هم میتوانید باری مشتریان خاص خود از آنها استفاده کنید.

بسته بندی خشکبار در ظروف فلزی در اشکال و ابعاد متفاوت :

با توجه به اینکه نگاه هر مشتری و بازار های متفاوتی برای فروش خشکبار وجود دارد یکی از انواع بسته بندی خشکبار ظروف فلزی هستند .

این مورد بیشتر برای بسته بندی لوکس و هدیه دادن خشکبار استفاده میشود. که در زیر نمونه از آنها قرار داده شده است.

بسته بندی خشکبار

بسته بندی در پک کارتنی :

یکی از مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین نوع بسته بندی ها بعد از متالایز و پاکت ساده بسته بندی کارتنی است. و با توجه به چاپی که بر روی آن قرار میگیرد برای مشتریان جذاب است.

همه این نوع بسته بندی ها با توجه به نوع بازار ، نوع مشتریان و نوع محصول میتواند استفاده شود. کیفیت عالی محصول با بسته بندی زیبا میتواند فروش شما را به صورت قابل توجهی افزایش دهد.

اگر به مقاله ای در مورد راهکارهای فروش خشکبار علاقه مند هستید کلیک کنید.

شرکت تعاونی خشکبار متحدان برتر بسطام در زمینه تولید و فروش عمده خشکبار برگه زردالو ، برگه هلو ، برگه آلو ، آلو بخارا ، کشمش ، انجیر ، عناب ، سنجد و پودر سنجد در حال فعالیت است . شما بزرگواران برای خرید و فروش انواع خشکبار میتوانید با ما در ارتباط باشید.

اگر به صادرات و حضور در این بازار علاقه مند هستید میتوانید در زمینه تامین و بازاریابی با شرکت صادراتی ما Hosnaexport در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید