شرکت تعاونی متحدان برتر بسطام در سال 1385 با هدف تولید و فرآوری و بسته بندی خشکبار در شهر بسطام استان سمنان با شماره ثبت4122 و شناسه ملی 14004187422،تشکیل شد .
این مجموعه کار خود را با 7 نفر عضو آغاز کرد و شروع به تولید و بسته بندی خشکبار منطقه بسطام(برگه زردالو و سنجد برگه آلو ،برگه شلیل و انجیر و پودر سنجد) نمود.با تلاش فراوان و مستمر بعد از سالها توانستیم نام خود را در بین تولید کنندگان و فروشندگان  معتبر بازار ،در حوزه سنجد و برگه زردالو جا بیندازیم.مشتریانی که ما را در این زمینه به صداقت و کیفیت محصول میشناسند. در حال حاضر این شرکت با توسعه کار خود و داشتن کارگاه و انبار توانسته است سهمی در بازار به خود اختصاص دهد.
هنوز هم ،این شرکت ،در حال توسعه فعالیتهای خود است. و به صورت تخصصی به خرید و فروش عمده سنجد و برگه زردالو مشغول است و محصولات خود را به بازار عرضه میکند.و مشتریان زیادی را در استانهای مختلف کشور از جمله تهران ،اصفهان ،مشهد ،تبریز ،شیراز ،همدان ،اهواز و کردستان دارد.

ما همیشه به دنبال رشد و توسعه بودیم و در این بین بازارهای صادراتی خشکبار  را مد نظر قرار دادیم و هم اکنون در کنار مشتریان داخلی کسب و کار خود را توسعه دادیم و در زمینه صادرات مواد غذایی و خشکبار فعالیت میکنیم .

توانایی واردات برخی محصولات در زمینه خشکبار به صورت ترانزیت برای مشتریان صادراتی را داریم. از این جمله میتوان به سنجد و مویز و کشمش و مغز گردو  اشاره کرد. اگر علاقه مند به همکاری با ما هستید می توانید با ما در ارتباط باشید.

وب سایت بین المللی ما در زمینه بازاریابی و صادرات http://www.hosnaexport.com  می باشد.