Visitors have accessed this post 465 times.

اگر در تولید خشکبار ، مشغول هستید یا میخواهید وارد این کار شوید چه کارهایی باید انجام دهید؟یک تولیدکننده موفق این موارد را مد نظر قرار میدهد.

تولید خشکبار

تولید خشکبار با روشی مقرون به صرفه

کارآفرینی یا بحث تولید همیشه طرفداران خود را دارد و در کشور ما هم افراد زیادی از جوانان مشتاق ورود به بازار تولید هستند. تولید یک محصول همیشه راحت نیست و زحمت های خاص خود را دارد چه یک کمپانی بزرگ باشد و یا یک طرح کسب و کار دو یا سه نفره. فرآیند درست ، در تولید محصول در هر زمینه ای روشهای خاص خود را دارد ولی صحبت ما در مورد تولید خشکبار انواع میوه ها را شامل میشود.

صادرات برگه زردالو و قیسی

برای تولید خشکبار ،چکار کنیم و از کجا شروع کنیم؟

اگر میخواهید خشکبار تولید کنید و به شما برای شروع کار، پیشنهاد خرید دستگاه می دهند باید چند مورد را در نظر بگیرید:

1- منطقه ای که میخواهید خشکبار تولید کنید کجاست؟
اگر در مناطق خشک و سرد هستید بدون خرید دستگاه میوه خشک کن میتوانید شروع به کار کنید چه طور؟ معمولا عمده محصولات باغی در فصل تابستان است و آفتاب و گرمای آن بدون هزینه این کار را با برای شما انجام میدهد ولی بعضی از شرکتها فقط برای فروش دستگاه خود مردم را از روی ناآگاهی وارد چالشی میکنند که اصل سرمایه برای شروع کسب و کار خود را از دست می دهند.

تولید خشکبار و عوامل موثر در تولید مقرون به صرفه آن

اگر در مناطق شمالی کشور حضور دارید می بایست برای شروع کار از دستگاه استفاده کنید چون فرآیند خشک شده میوه ها در شمال کشور به کندی صورت میگیرد.

2- محصولات خود را از کجا و به چه صورت تهیه کنید؟
برای تهیه میوه میتوانید با کشاورزان و باغداران صحبت کنید و از باغ با قیمت مناسب محصول مورد نظر را حتی اگر رسیده تر باشد خرید کنید.
و یا اینکه اگر تولید بیشتری دارید آخر وقت روزهای کاری میدان تره بار، به آنجا مراجعه کنید و براحتی میتوانید محصول مورد نظر خود را ، با قیمت مناسب تر خرید کنید.

3- چه میوه ای بخریم که برای تولید خشکبار مناسب باشد؟
این یک موضوع مهم در تولید خشکبار است و در واقع اصلی ترین قسمت آن است ، چون سرمایه در گردش شما را به صورت قابل توجهی در گیر میکند .
با توجه به تجربه 15 ساله در تهیه و تولید خشکبار برگه زردالو ، برگه هلو ، کشمش ، برگه آلو شابلون و انجیر ، میوه مناسب باید رسیده تر باشد.چرا؟
عده ای از دوستان ناآگاه میروند و یک محصول لوکس و درشت را برای تهیه خشکبار خرید میکنند اما به این موضوع تسلط ندارند که : هر چه میوه رسیده تر باشد و در کنار غرفه میدان تره بار گذاشته اند و یا باغدار آن را از سبد میوه خارج کرده است ، هم قیمت مناسب تر و پایین تری دارد و هم کیفیت محصول و خشکبار تولیدی شما بالاتر میرود.

اگر همین یک نکته را در تولید خشکبار در نظر بگیرید شما شخصی موفق در تولید هستید چون قیمت تمام شده محصول شما تقریبا 50 درصد پایین تر می آید.

4- تجهیزات جانبی برای شروع کار شما چه باید باشد؟
شما میتوانید برای شروع کار برای تولید از پارچه برای پهن کردن و یا سبد پلاستیکی خود میوه استفاده کنید چون وقتی برای خرید میوه به میدان تره بار میروید محصول را با سبد به شما می فروشند و یک گزینه مقرون به صرفه برای عدم هزینه خرید تبق و یا سبد جدید است.
شاید دیگر موضوعات مثل قیمت خشکبار صادراتی هم برای شما جالب باشد

صادرات برگه زردالو و قیسی

6- مکان مناسب برای شروع کار کجا باید باشد؟
به صورت واضح این موضوع را برای شما مشخص کرده ایم هر جایی که کمترین هزینه اجاره را برای شما دارد همان طور که در عکسها میبینید و امنیت نسبی دارد .
احتیاج نیست مکانی مسقف و کلی تجهیزات باشد. جایی که آب داشته باشد که میوه ها را بشویید یا تانکر آبی داشته باشد کار شما راه می افتد.

این نکات به ظاهر ساده شما را با کمترین هزینه وارد مسیر تولیدی میکند که به سوددهی و رشد سیستم شما در آینده ختم میشود.
ولی مهمترین نکته قبل از شروع تولید در هر کسب و کاری نیاز سنجی و بازاریابی و فروش است.اگر شما فروشنده ای توانا در کسب و کار باشید براحتی و در کمترین زمان رشد بالایی خواهید داشت.فروش ، فروش ، فروش

شرکت تعاونی خشکبار متحدان برتر در زمینه تولید و فروش خشکبار برگه زردالو ، برگه هلو ، برگه آلو شابلون ، برگه شلیل ، کشمش ، انجیر ، عناب و ، سنجد و پودر سنجد در حال فعالیت است. شما بزرگواران برای خرید و فروش عمده خشکبار میتوانید با ما در تماس باشید . ما شما را راهنمایی میکنیم و همکاری بلند مدتی را با شما ادامه خواهیم داد.



دیدگاهتان را بنویسید