Visitors have accessed this post 544 times.

سنجد دستچین شب عید مورد درخواست عده زیادی از کسبه برای فروش روزهای آخر سال میباشد.چون این محصول یکی از سین های سفره هفت سین است و تقاضای بالایی برای این محصول وجود دارد.


در بازه زمانی اسفند ماه برای خرید سنجد دستچین و درشت و قرمز رنگ تقاضای بالایی وجود دارد با توجه به همین موضوع شرکت ما از قبل سنجد مناسب شب عید با کیفیت مناسب و بازار پسند و مناسب مشتریان عمده و خرده را آماده کرده است تا شما عزیزان بتوانید نیاز مصرف کنندگان را براحتی برآورده سازید.



تصاویراز صفحه اینستاگرام ما به نشانی https://www.instagram.com/mottahedi/ میباشد.شما براحتی میتوانید با ما در ارتباط باشید.


برای این منظور باز هم برای آگاهی شما عزیزان از قیمت عمده سنجد در اسفندماه ، لیست قیمت انواع سنجد را برای شما قرار داده ایم.

ردیف قیمت انواع سنجد در  سال 1402(پاییز)
1 سنجد دستچین در کیلو 160-170تومان
2 سنجد سایز متوسط و درشت  با هم در کیلو 140000 تومان
3 سنجد درجه 2 یا متوسط در کیلو 110000 تومان
4 سنجد آسیابی خشک شده در خشک کن در کیلو 75000 تومان
5 سنجد آسیابی تمیز در کیلو 70000 تومان
6 پودر سنجد بهداشتی نرم در کیلو 110000 تومان
7 عصاره سنجد در کیلو 1200000 تومان

سنجد دستچین به سنجدی گفته میشود که درشتی قابل قبولی دارد و با سورت دستی از میان انواع سنجد جدا شده و برای مشتریان آماده میشود.
در مورد عصاره سنجد که در جدول بالا قرار دارد باید متذکر شویم که این محصول با توجه به فرآیند خاصی در آزمایشگاه تولید میشود و برای افرادی که دردهای مفصلی دارند فوق العاده کاربردی میباشد چون همانطور که ذکر شده عصاره سنجد میباشد و به نوعی داروی فرآوری شده سنجد است که تنها چند شرکت دارویی قادر به تولید آن هستند و ما نیز به صورت تخصصی این محصول را در آزمایشگاه برای عزیزانی که دردهای مفصلی دارند تولید کرده ایم. البته قرص آن هم در بازار به نام الارتریت موجود میباشد.
در طول سال بزرگوارانی که به این محصول نیاز دارند میتوانند با ما در ارتباط باشند.