Visitors have accessed this post 340 times.

وقتی بازار آجیل و خشکبار را بررسی میکنید ، میبینید که میزان عرضه و تقاضای خشکبار در کشورهای مختلف متفاوت است. با توجه به بررسی های انجام شده ، بازار خشکبار را میتوان اینطور برآورد کرد.

عرضه و تقاضای خشکبار

عرضه و تقاضای خشکبار در بازار جهانی

خشکبار در بازار بین المللی ، به مقدار زیاد در حال عرضه است . ولی کشورهای خاصی در این دوره از سال به آن علاقه نشان میدهند و رغبت دارند. با توجه به بررسی های انجام شده ما این را دریافت کردیم.
وقتی وارد بازاریابی یین الملل میشوید کم کم در مورد بازار تخصصی خود اطلاعات کامل تری را بدست می آورید .

حال بازار خشکبار در این دوره بدین صورت در حال گردش است.
کشور ایران ، با خشکبار اصلی خود پسته و خرما ، کشور ازبکستان با خشکبار خود ، یعنی برگه زردالو و مویز و کشمش ، کشور ترکیه با ارائه خشکبار خود یعنی برگه زردالو ، کشور اکراین با ارائه محصول و خشکبار خاص خود یعنی گردو و مغز گردو و کشور افغانستان با ارائه محصول خاص خود یعنی انجیر در بازار بین المللی در حال عرضه خشکبار خود در تابستان سال 2020 است.
ولی با توجه به بررسی های انجام گرفته ، تقاضا برای خشکبار فقط در بین برخی کشورهای خاص در حال حاضر وجود دارد. از جمله آن ، کشور هند است که تقاضای زیادی ، برای خرید بادام هندی ، پسته و میوه خشک دارد
.
عرضه و تقاضای خشکبار در بازار بین المللی در تابستان 2020

برای شناخت بازار و بازاریابی در حوزه خشکبار ابزارهای متفاوتی وجود دارد ، که میتواند شما را آگاه تر و وارد بازار بین المللی کند .
از جمله آنها که موثر است سایت
alibaba ، شبکه های اجتماعی بین المللی و سایتهای B2B هستش. حتما در این زمینه اگر جستجو کنید میتوانید رو به جلو پیش بروید. و برای صادرات خشکبار در بازارهای خارجی آمادگی بیشتری پیدا کنید.