Visitors have accessed this post 416 times.

سنجد شهر بسطام استان سمنان ، از مرغوبترین انواع سنجد در کشور میباشد و در بازار های داخلی به فروش میرسد.ما این محصول را به اکثر شهرهای ایران ارسال میکنیم.خرید و فروش سنجد درجه یک شهر بسطام با بهترین کیفیت و قیمت ،توسط شرکت تعاونی متحدان برتر.

فروش سنجد درجه یک
سنجد درجه یک

فروش سنجد درجه یک شهر بسطام با بهترین کیفیت و سورت بندی و درجه بندی مورد تقاضا

شرکت تعاونی خشکبار متحدان برتر در شهر بسطام ، فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه تولید و بسته بندی خشکبار آغاز نموده است و در حال حاضر در زمینه تولید و فروش تخصصی برگه زردالو و سنجد در حال فعالیت است.هر ساله سنجد مورد نیاز اکثر عمده فروشان و خشکبار فروشان عمده کشور را تامین میکند.قیمت فروش سنجد درجه یک در سال 98 ،از اول آبان ماه مشخص میشود.و شما برای خرید  سنجد و انواع آن میتوانید با ما تماس بگیرید.ما در تمام طول سال سنجد مورد نیاز شما را تامین میکنیم.

سنجد مورد نیاز شما را از طریق باربری و یا راه آهن در سریعترین زمان ممکن با کیفیت مورد تقاضا بدست شما میرسانیم.
شرکتها و کسانی که در زمینه تولید سویق و پودر سنجد مشغول به فعالیت هستند و تولیدکنندگان نان و شیرینی و کلوچه نیز ، میتوانند برای خرید محصولی مناسب و قیمت دسته اول سنجد آسیابی با ما در تماس باشند.
ما آمادگی تامین سنجد مورد نیاز شما را، به هر مقدار و تناژ درخواستی داریم.

شهر بسطام و میزان تولید در این شهر

شهر بسطام و روستاهای اطراف آن ،دارای باغات بزرگ سنجد میباشند .که به صورت تخصصی به تولید و عرضه این محصول میپردازند.بزرگترین باغات سنجد کشور در این شهر وجود دارد.
با توجه به پرباری درختان سنجد در سال 98 در این منطقه ،تولید این محصول بیشتر از سالهای قبل میباشد و در حدود 600 تا 700 تن هم خواهد رسید.تولید این محصول در سالهای قبل ،با توجه به آمار جهاد کشاورزی ،تا 450 تن بوده است.و با رشد درختان و باردهی درختان سنجد در سال 98 ، پیش بینی میشود در سال جاری میزان تولید سنجد، رشد فوق العاده ای داشته باشد.