Visitors have accessed this post 686 times.

در سال 98 میزان تولید سنجد در استان سمنان به بیش از 500 تن میرسد پیش بینی میشود با گسترش باغات سنجد در استان سمنان مخصوصا بخش بسطام در سال جاری فروش سنجد در تهران و تبریز از این منطقه رشد 100 درصدی نسبت به سال 97 داشته باشد.

فصل برداشت سنجد و خرید عمده سنجد
باردهی درخت سنجد

بخش بسطام قطب تولید سنجد، ارسال و فروش سنجد در تهران و تبریز

در استان سمنان و بخش بسطام میزان گسترش باغات سنجد افزایش چشمگیری داشته است ،که با توجه به ارزش اقتصادی و درآمد زایی این محصول برای مردم این منطقه بر وسعت باغهای سنجد آن، هر ساله اضافه میشود.

کاشت درختان سنجد از زمانهای دور حدودا 150 تا 200 سال پیش در این منطقه رونق داشته است.اما با توجه به شناخت بهتر این محصول در میان مردم ،و بازار فروش سنجد در تهران و تبریز کاشت این درختان در سالهای اخیر رشد بالاتری را رقم زده است.

با توجه به بررسی های بعمل آمده توسط ما در منطقه و بازدیدهای انجام شده میزان تولید و فروش سنجد در سال 98 تا 500 تن هم میرسد.
شروع برداشت سنجد شهر بسطام از اواسط مهرماه میباشد که تا پایان آبان ماه ادامه دارد.بیشتر سنجد بخش بسطام استان سمنان در بازارهای تهران ،اصفهان،مشهد و تبریز به فروش میرسد و به علت کیفیت عالی و طعم شیرین و فوق العاده سنجد این منطقه، نام آن ، به عنوان سنجد شاهرود معروف شده است.

شما برای خرید سنجد عمده و انواع سنجد درشت،سنجد آسیابی و پودر سنجد میتوانید با ما در تماس باشید ما محصولی درجه 1 را بدون واسطه و به طور مستقیم به دست شما میرسانیم.

نحوه ارسال بار ما بدین گونه است که با توجه به نوع سنجد درخواستی،عکس محصول به همراه قیمت ارسال شده و بعد از آن تسویه انجام میشود .سنجد مورد تقاضا، توسط باربری یا حمل و نقل ریلی برای شما ارسال میشود.

شرکت تعاونی خشکبار متحدان برتر بسطام(متحدی)