Visitors have accessed this post 368 times.

معمولا از اواسط مهر ماه سنجد در منطقه بسطام،شروع به برداشت میشود و تا اواسط آبان برداشت آن ادامه دارد. قیمت خرید و فروش عمده سنجد شاهرود و بسطام به عوامل مختلفی بستگی دارد.

قیمت خرید و فروش عمده سنجد شاهرود و بسطام
سنجد درجه یک

قیمت خرید و فروش عمده سنجد شاهرود و بسطام و عامل اصلی در نحوه قیمت گذاری آن

با توجه به باردهی و میزان برداشت سنجد در بخش بسطام در شهرستان شاهرود،قیمت فروش این محصول در هنگام عرضه متفاوت است و در سالهای اخیر به دلیل شناخت خواص و فواید سنجد در میان مردم،گرایش به سمت این محصول بالاتر رفته است و استفاده بیشتری دارد.

موضوعات متفاوت دیگری در نحوه قیمت گذاری این محصول در بازار اثر گذار است.

1.میزان برداشت سالانه:اگر در سال زراعی میزان برداشت سنجد بالاتر باشد قیمت این محصول مناسب تر است و دست ما برای ارایه محصول به شما بازتر خواهد بود.

2.ورود افراد غیر کارشناس به این بازار:در سال های اخیر این موضوع به فراوانی دیده میشود که اشخاص با عدم شناخت سنجد و نوع آن وارد بازار میشوند و با وارد کردن هیجان به بازار باعث بالا رفتن قیمت و عدم استقبال خریداران عمده این محصول میشوند.

3.انبار کردن محصول:مردم محلی گاهی اوقات به دلیل پایین بودن قیمت در فصل برداشت شروع به انبار کردن آن میکنند و این نیز خود دلیلی بر افزایش قیمت محصول میشود.

دلیل اصلی میزان رغبت بالا برای خرید سنجد شاهرود و بسطام

چون در این منطقه آب و هوا،معتدل تر میباشد و نوع درختان سنجد این منطقه به گونه ای است که سنجد آن ماندگاری بالاتری دارد و طعم این سنجد شیرین تر و مورد پسند تر در بازار میباشد و البته قیمت مناسب تر آن نسبت به سنجد تبریز و همچنین کیفیت آن،رغبت عمده فروشان و خریداران را برای گرفتن قیمت و خرید این محصول بالا برده است.

با توجه به مطالب عنوان شده در بالا ،شما همیشه میتوانید با ما برای گرفتن قیمت خرید و فروش عمده سنجد شاهرود و بسطام در فصول مختلف سال در ارتباط باشید چون ما به عنوان تولید کننده دسته اول این محصول و همکاری با باغداران بهترین قیمت ها ،برای خرید سنجد به شما ارایه میدهیم.

شرکت تعاونی متحدان برتر بسطام تولید کننده و عمده فروش تخصصی سنجد و برگه زردالو شهر بسطام میباشد. با ما تماس بگیرید.