Visitors have accessed this post 351 times.

با توجه به نزدیک شدن فصل برداشت سنجد و میزان تولید بالای این محصول در مناطق مختلف کشور به خصوص استان سمنان و منطقه بسطام و شاهرود، پخش عمده سنجد در استانهای مختلف کشور از طریق ترمینال اصلی تولید آن یعنی شهر بسطام انجام میگیرد.

پخش عمده سنجد
فروش عمده سنجد

پخش عمده سنجد در تهران ، اصفهان و مشهد

در سال 97 به علت اینکه درختان سنجد باردهی کمی  داشتند میزان تولید سنجد در منطقه بسطام به شدت کاهش داشت و در حالی که این منطقه قطب اصلی تولید سنجد در کشور است و با توجه به سابقه تولید این محصول در سالهای قبل و وجود باغهای تخصصی سنجد در این منطقه ،میزان تولید آن در سال 96 در حدود 450 تن بوده است.
میزان تولید سنجد در سال 98 با توجه وسعت باغها و باردهی فوق العاده این محصول به رشد 500 تنی میرسد.
منطقه بسطام در شهرستان شاهرود استان سمنان قرار دارد و هر ساله تامین کننده میزان زیادی از محصولات باغی چون زردالو ،سنجد و انگور شاهرودی میباشد.و خشکبار و برگه زردالو این شهر نیز با توجه به تنوع زردالو در سطح منطقه معروف میباشد.

ما به عنوان تولید کننده و تامین کننده تخصصی این محصول ،در این منطقه و همچنین تهیه و توزیع انواع سنجد استانهای مختلف، آمادگی ارایه و فروش عمده سنجد در سال 98 را داریم.شما براحتی میتوانید در این زمینه با ما در ارتباط باشید و هر نوع سنجد از قبیل سنجد درشت، سنجد کلاغی،سنجد نقلی و سنجد آسیابی و پودر سنجد را به صورت عمده در هر موقع از سال ، از ما خرید نمایید.

شرکت تعاونی خشکبار متحدان برتر، ارسال و پخش عمده سنجد را به شهرهای تهران ، اصفهان ، مشهد ، تبریز ، شیراز و اکثر استانهای کشور دارد.

زمان ارایه سنجد عمده در سال 98 و محصول تازه آن از اوایل آبان ماه آغاز میشود.

مرکز خرید سنجد
پخش عمده سنجد