ما با تمرکز بر روی سنجد به صورت تخصصی در طی 10 سال گذشته ، آماده فروش  عمده سنجد به استانهای مختلف هستیم همانطور که از سالها قبل مشتریان و خریداران زیادی را در شهرهای مختلف کشور داشته ایم.
داستان فعالیت ما از سالهای دور که خانواده و پدربزرگ ما در زمینه کشت و تولید انواع درختان زردالو و سنجد فعالیت داشتند شروع میشود به طوری که آنها در باغهای خود به فرآوری زردالو و تبدیل آن به برگه میپرداختند و در اواخر تابستان محصول را به کارگاههای بزرگتر برده و در آنجا بعد از شستشو و بسته بندی در جعبه های چوبی یکی کیلویی به کشور آلمان صادر میکردند. پیشینه و تخصص ما نشان دهنده رزومه کاری ما میباشد.
شرکت تعاونی خشکبار متحدان برتر (تولید کننده و عرضه کننده انواع سنجد ایرانی و خارجی برای تازه خوری و آسیاب کردن) آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز میباشد.در طول سال در کنار شما هستیم.
شرکت اکنون در حال ارتقا خود میباشد و در حال گسترش فعالیت خود در زمینه تولید برگه زردالو ، قیسی ،پر هلو ،برگه شلیل ،برگه آلو شابلون با بهترین کیفیت و قیمت میباشد که انشاا.. در آینده ای نزدیک آمادگی فروش عمده این محصول را خواهد داشت.ما تمام تلاشمان را برای ارایه اجناسی مطابق با خواسته شما میکنیم. و هر روز به بهبود عملکرد خودمان می اندیشیم.

خرید و فروش عمده سنجد
سنجد بسطام و شاهرود