Visitors have accessed this post 419 times.

در بلندمدت، انتظار می‌رود بازار بادام زمینی اروپا رشد پایداری را نشان دهد. در ادامه شرکتهای واردکننده بادام زمینی را به شما معرفی و دلایل رشد تقاضا برای این محصول را بیان میکنیم.

 این رشد احتمالاً ناشی از تغییر در الگوهای مصرف مصرف‌کنندگان اروپایی، از جمله افزایش تقاضا برای میان‌وعده‌های سالم‌تر و کاهش مصرف آجیل‌های روغنی است.

 هلند، بریتانیا، فرانسه، اسپانیا و لهستان فرصت هایی را برای تامین کنندگان کشورهای در حال توسعه ارائه می دهند.

فهرست مطالب

شرکتهای واردکننده بادام زمینی در اروپا و دلایل رشد مصرف در بین مصرف کنندگان

معرفی محصول :

با توجه به رشد تولید بادام زمینی و افزایش این محصول میتوان نسبت به حضور در بازارهای خارجی برای ارائه و صادرات انواع بادام زمینی با پوست و بدون پوست اقدام کرد.

بیشترین مقدار بادام زمینی در تجارت بین المللی در بسته بندی فله بسته بندی شده و به عنوان مغز خام صادر می شود.

عملیات فرآوری (مانند بلانچ کردن، برشته کردن یا تفت دادن) معمولاً در اروپا اتفاق می افتد، اما برخی از صادرکنندگان نیز می توانند بر اساس درخواست خریداران اروپایی، فرآوری را انجام دهند.

کد تعرفه گمرکی بادام زمینی :

بادام زمینی در بازار اروپا با کد تعرفه گمرکی زیر شناخته میشود.

Hs code  بادام زمینی

انواع توصیف بادام زمینی

12024100

بادام زمینی غلاف دار

12024200

مغز بادام زمینی

20081110

کره بادام زمینی

20081191

بادام زمینی آماده شده در بسته بندی بیشتر از یک کیلو

20081196

بادام زمینی تفت داده شده کمتر از یک کیلوگرم

20081198

دیگر بادام زمینی های با وزن کمتر از یک کیلوگرم

 

اگر به اطلاعات کامل تری در مورد صادرات بادام زمینی و کشورهای واردکننده آن در اروپا نیاز دارید میتوانید مقاله مربوط به این موضوع را مطالعه فرمایید.

صادرات بادام زمینی و کشورهای وارد کننده این محصول

شرکتهای واردکننده بادام زمینی در اروپا :

با توجه به اینکه صادرات بادام زمینی به اروپا رشد بالایی دارد شرکتهای فعال در حوزه تجارت و فرآوری این محصول را برای شما قرار داده ایم.

نام کشور

شرکتهای وارد کننده بادام زمینی

هلند

Aldebaran Commodities

Amberwood Rotterdam

QFN Trading and Agency

Bohemia Nut Company

Bredabest

Superfood

Virgin nuts

Intersnack

Duyvis

Calvé

آلمان

Ültje

Alnatura

Seeberger

Farmer’s Snack

Omnitrade

Fresh Nuts

انگلستان

KP Nuts

Canon Garth

Humdinger

Premier Fruit&Nut

The Roasting Company

Meridian Foods

W&H Marriage & Sons

Berry Feed Ingredients

JKT Foods Europe

فرانسه

Menguy’s

Benenuts

Vico

Direct Producteurs Fruits Secs

اسپانیا

Frit Ravich

لهستان

Bakalland

دلایل رشد مصرف بادام زمینی در کشورهای اروپایی:

تقاضای فزاینده برای میان وعده های سالم همراه با ترکیب طعم های نوآورانه، علت اصلی علاقه رو به رشد مصرف کنندگان به بادام زمینی در اروپا است.

بادام زمینی به عنوان میان وعده سالم

 بادام زمینی، در بین مصرف کنندگان اروپایی از شهرت خوبی برخوردار است. انتظار می رود مصرف آجیل بیشترین رشد را در بخش میان وعده داشته باشد.

 در کشورهای عمده مصرف کننده، بادام زمینی جایگزین سالم تری برای سایر تنقلات خوش طعم، مانند چیپس و تنقلات در نظر گرفته می شود.

با این حال، بادام زمینی (به دلیل محتوای روغن بالایی که دارد) نسبت به اکثر آجیل های درختی، سالم تر تلقی می شود (اگرچه برخی از آجیل های درختی مانند بادام هندی یا آجیل ماکادمیا نیز دارای محتوای روغن بالایی هستند).

به منظور کاهش محتوای روغن بادام زمینی، پردازنده ها تکنیک های پردازش جدیدی را معرفی می کنند. برشته کردن در فر یا برشته کردن خشک (برشته شده بدون روغن) ساده ترین روش است و به ویژه در میان مصرف کنندگان زن اروپایی که به دنبال روش هایی برای کاهش مصرف چربی هستند، محبوب است.

به منظور ترویج مصرف، شرکت ها و برندها از محتوای بالای روغن بادام زمینی به عنوان یک مزیت استفاده می کنند، زیرا مغز بادام زمینی معمولاً حاوی اسیدهای چرب مونو و غیراشباع است که برای سلامت مصرف کنندگان مفید است .

 علاوه بر این، بادام زمینی به عنوان محصولی سرشار از فیبر، ویتامین B6، ویتامین E ، نیاسین، منیزیم، فسفر، پتاسیم، مس، منگنز، اسید پانتوتنیک، روی و سلنیوم تبلیغ می‌شود.

شرکتهای واردکننده بادام زمینی
کندی بار بادام زمینی

طعم ها و پوشش های جدید

بادام زمینی طعم دار و بافت پوشش اضافی نیز محبوبیت پیدا کرده است. بادام زمینی در طعم‌های مختلف فرآوری میشود .

اگرچه طعم‌های برشته، شور و تند همچنان بر بازار تسلط دارند، طعم‌های جدیدی مانند «نارگیل» و «wasabi» نیز فروش بیشتری را تجربه می‌کنند.

در کنار طعم‌های جدید، تولیدکنندگان انواع جدیدی از پوشش‌ها را عرضه می‌کنند. به عنوان مثال، یکی از برندهای پیشرو بادام زمینی در اروپا، Ültje، اخیراً انواع جدیدی از بادام زمینی روکش دار را با تردی شدید و طعم شدید پاپریکا به اضافه مقداری فلفل معرفی کرده است.

برخی از انواع مرغوب بادام زمینی مانند بادام زمینی پوست قرمز یا بادام زمینی بدون پوست (همچنین به عنوان “بادام زمینی جنگل وحشی” شناخته می شود) نیز به عنوان تجربیات جدید به مصرف کنندگان اروپایی ارائه می شود.

بادام زمینی به طور فزاینده ای در برنامه های “غذای سالم” استفاده می شود. یکی از کاربردهای مورد علاقه در به اصطلاح “protein bars” است – میان وعده های ساخته شده از آجیل و سایر موادی که حاوی نسبت بالایی از پروتئین و کربوهیدرات هستند.

 با توجه به ترکیبات خود، آنها همچنین یکی از انتخاب های مورد علاقه مصرف کنندگانی هستند که از رژیم کتوژنیک (رژیم غذایی پرچرب، پروتئین کافی، کم کربوهیدرات) پیروی می کنند که در بین افراد ورزشکار و کسانی که تحرک بالایی دارند بسیار محبوب است.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن سطح قیمت نسبتا پایین و ترد بودن آن است.

دیگر کاربردهای بادام زمینی که به طور فزاینده ای محبوب هستند، استفاده در کره بادام زمینی، محصولات شکلاتی، کلوچه ها، غلات و خوراک پرندگان است.

اگر به صادرات بادام زمینی علاقه مند هستید یا در این زمینه در حال فعالیت هستید میتوانید با شرکت Hosnaexport  که در زمینه بازاریابی و صادرات در حال فعالیت است در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید