Visitors have accessed this post 377 times.

کشور تایلند یکی از اقتصادهای رو به رشد در جهان است و محصولات کشاورزی مهمی را به دنیا صادر میکند میوه خشک تایلندی یکی از آنهاست.

میوه خشک تایلندی

کشور تایلند و معرفی انواع میوه خشک تایلندی

کشور تایلند یکی از کشورهای آسیای شرقی که در بین کشورهای میانمار ، لائوس ، سنگاپور و کامبوج قرار دارد. و یکی از کشورهایی است که در تولید محصولات کشاورزی ، صنعت نساجی و پوشاک از رونق بالایی در زمینه صادرات برخوردار است. صنعت گردشگری این کشور هم با تنوع در ابنیه و مناطق توریستی و اقامتی معروف است. محصولات عمده این کشور در کشاورزی برنج است اما مقصود ما از نگارش این مطلب میوه خشک تایلندی است.

میوه خشک تایلندی یکی از محصولات فوق العاده عالی و با کیفیت کشور تایلند است که تنوع بالایی دارد و اکثرا به صورت تکنولوژی فریز درایر یا (خشک کردن از طریق انجماد محصول) میباشد.

محصولات و میوه خشک تایلندی را با زنجبیل ، پاپایا . انبه و آناناس آن میشناسند.
ولی اگر به طور کامل بخواهیمانواعمیوه خشک تایلندی را نام ببریم اقلام زیر را شامل میشود.

1- آناناس
2- پاپایا
3- زنجبیل
4- کیوی
5- پرتغال
6- گریپ فروت
7- سیب
8- موز
9- هلو
10- خربزه
11- گوجه و موارد دیگر است.

کشور تایلند با توجه به قدرتی که در صنعت بسته بندی دارد محصولات خود را در بازار به صورت خیلی خوب بازاریابی کرده و به فروش میرساند . عمده کشورهای وارد کننده میوه خشک تایلندی ،در سال 2019 چین ، ویتنام ، آمریکا ، هنگ کنگ ، مالزی ، کانادا ، سنگاپور و هند بوده اند.
میزان صادرات میوه خشک تایلندی از نظر وزنی 181،694 تن و از نظر مبلغ 320،508،000 دلار می باشد. که ارزش بالایی را وارد این کشور در سال 2019 کرده است.

شرکت تعاونی خشکبار متحدان برتر در زمینه تولید و فروش عمده خشکبار برگه زردالو ، برگه هلو ، برگه آلو شابلون ، آلو بخارا ، انجیر ، کشمش ، عناب ، سنجد ، پودر سنجد و عصاره سنجد در حال فعالیت است و شما بزرگواران برای خرید و فروش عمده آجیل و خشکبار با بهترین کیفیت و قیمت می توانید با ما در ارتباط باشید.