Visitors have accessed this post 538 times.

در بازار انواع مختلفی از برگه هلو وجود دارد و با توجه به مشخصات ظاهری و کیفیت و طعم آنها ، قیمت عمده برگه هلو محاسبه میشود.

البته مورد دیگر که باید به یاد داشته باشید و مهم است این نکته است که ، شما از چه کسی این محصول را خریداری میکنید ؟ واسطه دسته چندم یا تولید کننده و یا کسی که به بازار این محصولات آشنایی کامل دارد.

قیمت عمده برگه هلو

برگه هلو زعفرانی سوپر

برای اینکه بعضی از شما بزرگواران به صورت کامل ،با این موضوعات آشنایی دارید .در ابتدا قیمت عمده برگه هلو را برای شما قرار میدهیم و بعد در مورد آن توضیحات کامل تری را ارایه میدهیم. که مطمئنا موارد مفیدی در آن بازگو میشود.

قیمت عمده برگه هلو در انواع مختلف

ردیف انواع برگه هلو قیمت عمده برگه هلو درسال 1402
1 برگه هلو سفید 95-110
2 برگه هلو سفید پوست کنده (جوزقند) 140-170
3 برگه هلو زعفرانی با پوست 100-130
4 برگه هلو زعفرانی پوست کنده 190-220
با توجه به نوسانات بازار قیمت ها ممکن است تغییر کند.

توضیحات مختصری در رابطه با فرآوری برگه هلو و میوه خشک هلو

در کشور ما انواع مختلفی از درختان هلو وجود دارد که هر کدام از آنها در ماههای مختلف بهار و تابستان رسیده و وارد بازار میشود.شما اگر تولید کننده باشید میدانید که ، هر میوه هلویی مناسب فرآروری ، چه به صورت میوه خشک هلو و چه به صورت برگه هلو نیست.
اگر در مورد این موضوع علاقه مند هستید ، به شما توضیحات کامل تری در این زمینه میدهیم.

شاید اگر برای اولین بار باشد که میخواهید به فرآوری این محصول بپردازید برای همین ، مهم است که بدانید هر میوه هلو ، که در بازار وجود دارد یا درخت آن را در باغ خود دارید ، مناسب فرآوری و تبدیل به میوه خشک و برگه هلو نیست. چه طور ؟

تا بحال توجه کردید وقتی بعضی از هلو ها را میخورید خیلی آب دار هستند؟
یا اینکه هسته آنها ، به سختی از میوه جدا میشود؟

خب ، این یکی از موضوعات مهم در فرآوری و تبدیل هلو به ، برگه هلو و میوه خشک هلو میباشد. چون وقتی میخواهید این محصول را فرآوری کنید ، باید بتوانید براحتی هسته آن را از گوشت جدا کنید و کار شما در عمل آوری آن راحت باشد.

و اینکه وقتی آن را خشک میکنید اگر میوه هلو زودرس و خیلی آبدار باشد ، تبدیل آن به برگه و میوه خشک صرفه اقتصادی ندارد .چون چیزی از گوشت آن برای خوردن باقی نمیماند. و طعم مناسبی نخواهد داشت.

انواع برگه هلو و ویژگی های آن :

1. برگه هلو سفید

برگه هلو سفید که در بازار بیشتر دیده میشود و از هلو پاییزه فرآوری میشود به دلیل اینکه ، میوه آن در بازار مشتری زیادی ندارد تبدیل به برگه میشود و وارد بازار میشود.
در شهرهای مختلف آذربایجان مثل مراغه به وفور از این نوع هلو وجود دارد که به برگه تبدیل میشود.قیمت عمده برگه هلو سفید بین 45هزار تومن تا 55هزار تومن در سال 1401 میباشد.

برگه هلو سفید

2. برگه هلو سفید پوست کنده یا جوزقند :

این نوع برگه هلو که از هلوهای تابستانی است ، در مرداد ماه میرسد و از نوع هسته جدا میباشد . بیشتر در منطقه سبزوار و نیشابور فرآوری میشود و در بازار به مقدار زیادی وجود دارد. و روانه بازار میشود.

قیمت عمده برگه هلو سفید پوست کنده یا جوز قند بین 100 هزار تومن تا 110هزار تومن میباشد.

شما بزرگواران میتوانید برای خرید هر کدام از ارقام برگه هلو با قیمت دسته اول و مناسب با ما در تماس باشید.


هلو سفید (جوزقند)

3. برگه هلو زعفرانی :
برگه هلو زعفرانی که از نام آن مشخص است ، از فرآوری و جدا کردن هسته هلو زعفرانی ، که در اواسط مرداد ماه تا اواسط شهریور ماه می رسد بدست می آید.

این برگه هلو فوق العاده طعم شیرین و عالی دارد و اگر هلوهای مورد استفاده به خوبی رسیده باشد واقعا از خوردن آن لذت میبرید ، ولی کمی به علت پوست دار بودن خوردن آن طولانی تر میشود.

قیمت عمده برگه هلو زعفرانی ساده بین 65هزار تومن تا 75 هزار تومن می باشد.

هلو زعفرانی با پوست
برگه هلو زعفرانی

4. برگه هلو زعفرانی پوست کنده :
وقتی از برگه هلو زعفرانی پوست کنده صحبت میکنیم ، مطمئنا در مورد یک خشکبار و میوه خشک لوکس خوش طعم که غیر ممکن است کسی از کنار آن براحتی بگذرد حرف میزنیم .
وقتی هلو زعفرانی را پوست کنیم این محصول شیرین و بی نظیر بعد از خشک شدن آماده میشود.

و توصیه ما به شما این است : که اگر، این محصول را تا بحال استفاده نکردید ، حتما برای اولین بار امتحان کنید و لذت خوردن آن را حس کنید.

قیمت عمده برگه هلو زعفرانی پوست کنده ، بین 120هزار تومان تا 140 هزار تومان می باشد.

اگر به قیمت انواع مختلف برگه زردالو علاقه مند هستید اینجا کلیک کنید.

با توجه به مطالب عنوان شده در بالا ، شما میتوانید برای تهیه انواع خشکبار ،برگه هلو ،برگه زردالو ،برگه شلیل ،برگه آلو شابلون ،سنجد و پودر سنجد با بهترین قیمت و کیفیت مورد نظر خودتان با ما در ارتباط باشید.

ما هیچگاه نگفتیم که بهترین، در ارایه خدمات به شما مشتریان عزیز هستیم ولی پیوسته تلاش خود را میکنیم تا بهترین محصولات و مناسب ترین قیمتها را به شما ارایه دهیم.

اولویت اول ما در کسب و کار ، رضایت شما و همکاری پیوسته با شماست تا در کنار هم ، بهترین محصولات را به دست مصرف کننده نهایی ، برسانیم.
شرکت تعاونی متحدان برتر آماده ارائه محصولات به شما بزرگواران و مشتریان گرامی میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید