Visitors have accessed this post 418 times.

سنجد آسیابی چه نوع سنجدی است و بیشترین موارد کاربرد آن چیست؟سنجد در موارد زیادی کاربرد دارد و به علت فواید منحصر به فرد و زیاد آن در صنایع مختلف کاربرد فراوان دارد.قیمت عمده سنجد آسیابی

پخش عمده سنجد

سنجد آسیابی مناسب برای استفاده در صنایع غذایی و دارویی

سنجد به طور عادی در سایزها و تنوع متفاوتی موجود است که در این باره و انواع مختلف آن صحبت شده است.

سنجد آسیابی همان سنجد خوراکی میباشد که برای آسیاب کردن استفاده میشود .

با توجه به اینکه میوه درجه یک و 2 آن در بازار برای مصرف خوراکی پرطرفدارتر است از سنجد با سایز ریزتر و سنجدهایی که پوست آنها کنده شده و از دید مشتریان بازارپسند نیست و تمایلی برای خرید آن نیست ،برای پودر کردن استفاده میشود.

سنجد آسیابی هم با توجه به ارقام سنجد متفاوت است ولی اگر سنجدها نارس یا خیلی ریز باشند،در هنگام استفاده پودر آن ،کمی احساس جمع شدن دهان را خواهید داشت.و طعم گس دارد.

بهترین نوع سنجد برای آسیاب کردن سنجد درجه 2 و یا سنجد نقلی یا سنجد عنابی میباشد که واقعا طعم فوق العاده ای دارد و طعم عالی را برای استفاده دارد.

کاربرد پودر سنجد در صنایع مختلف :

این محصول در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و کاربردهای فراوان دارد.

سنجد آسیابی را در صنایع غذایی برای تولید پودر سنجد ،سویق سنجد و سویق کامل و سایر مکمل های غذایی برای استفاده کودکان و بزرگسالان استفاده میکنند.

این سنجد باید به صورت کامل به همراه هسته و پوست آن آسیاب شود تا خواص کامل آن را دارا باشد.
از این محصول برای تولید برخی نانهای غنی شده به علت داشتن ویتامینهای k ,c استفاده میشود.

از این محصول در صنایع داروسازی برای تولید قرصهای خوراکی برای افرادی که دچار دردهای مفصلی هستند نیز استفاده میشود.

از دیگر موارد کاربرد این محصول،استفاده از هسته آن برای گرفتن روغن ، اسانس و عصاره است و  محصولات تولیدی قیمت بالایی دارد و  در بازارهای صادراتی به فروش میرسد.

از کاربردهای دیگر این محصول در استفاده برای تولید خوراک دام را است که میتوان به آن اشاره کرد.

البته با توجه به قیمت بالای این محصول میزان مصرف در این زمینه به ندرت اتفاق می افتد.

اکثر کسانی که در بازار عمده فروشی این محصول را میخرند برای آسیاب و تولید پودر سنجد و سویق استفاده میکنند.ولی اکثر کارخانه ها ،به صورت مستقیم برای خرید این محصول با ما در ارتباط هستند و تولید سالانه آنها را ما تامین میکنیم و نیاز آنها را پاسخگو هستیم.

دلیل اصلی عدم درج قیمت محصول در سایت به علت نوسان قیمت در ماههای مختلف سال میباشد.برای دریافت قیمت با ما در تماس باشید.یا در لینک زیر قیمت را مشاهده فرمایید.

قیمت عمده سنجد

شرکت تعاونی متحدان برتر