Visitors have accessed this post 2698 times.

شما اغلب سنجد را با واسطه یا شاید چندین واسطه به صورت عمده خرید میکنید. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که مرکز خرید سنجد کجاست و کجا میتوانید بدون واسطه این محصول را به صورت عمده خریداری کنید؟

مرکز خرید سنجد و قیمت عمده سنجد در بازار
سنجد حاج حسینی

مرکز خرید سنجد عمده کدام شهرها هستند و در کجا تولید میشوند؟

در  عمده فروشی ها  و اکثر شهرهای کشور سنجد به فروش میرسد و در دسترس است ولی آیا آنها محصول را با بهترین قیمت به شما عرضه میکنند؟

ما در اینجا به طور خلاصه شهرهای تولید کننده سنجد را بیان میکنیم و مراکز اصلی خرید سنجد با بهترین قیمتها را بیان میکنیم.

استان سمنان :

بزرگترین تولید کننده سنجد کشور، استان سمنان و بخش بسطام میباشد زیرا به صورت تخصصی دارای باغهای سنجد میباشد و سالانه تا 500 تن سنجد از باغات این منطقه برداشت میشود.

این محصول در بازارهای تهران ، تبریز ،اصفهان ، شیراز ،اهواز و مشهد به فروش میرسد.و نیاز اکثر بازارهای کشور را فراهم میکند.

مرکز اصلی خرید و فروش آن شهر بسطام و یکی از تولید کنندگان و فروشندگان آن شرکت خشکبار متحدان برتر میباشد.
نکته قابل تامل این موضوع است که سنجد منطقه بسطام در بازارهای دیگر به عنوان سنجد آذربایجان شناخته شده و به نام سنجد تبریز به فروش میرسد .

آذربایجان شرقی و غربی :

بعد از آن استان آذربایجان شرقی و شهر مراغه , بناب مرند میباشد که در رده دوم تولید این محصول در کشور است.و میدان خشکبار مراغه مرکز اصلی عرضه و خرید و فروش سنجد است.

در اذربایجان غربی نیز برخی شهرها تولید کننده این محصول هستند.

استان زنجان و شهرهای ماهنشان و ابهر نیز این محصول را دارند و به صورت پراکنده درختان سنجد در این منطقه وجود دارد و اکثر بار این منطقه در خود زنجان به فروش میرسد.

در رده بعدی استان خراسان رضوی قرار دارد که با توجه به تقاضا و نیاز بازار مشهد، سنجد در همین استان به فروش میرسد.و مرکز خرید آن کاروانسرای سبزوار میباشد.

کرمان در رده بعدی در تولید سنجد قرار میگیرد که اکثرا سنجد استان کرمان برای آسیاب کردن ، استفاده میشود.و سنجد تولید شده در روستاها، در شهر کرمان به فروش میرسد.

در استان قم و اصفهان نیز سنجد وجود دارد که با توجه به میزان تولید کم ، در همان استانها استفاده میشود.

در این راستا شرکت خشکبار متحدان برتر به صورت تخصصی در حوزه تولید و فروش این محصول در حال فعالیت است و مرکز خرید سنجد عمده میباشد و سالانه سنجد درشت, متوسط و آسیابی مورد نیاز اکثر بازارهای کشور را تامین میکند.
شما میتوانید حتی برای خرید سنجد خارجی نیز با ما در تماس باشید و ما نیاز شما را برطرف میکنیم و محصول مورد تقاضای شما را ارایه میدهیم.