Visitors have accessed this post 429 times.

قهوه خرما محصولی است که طی چند سال اخیر در بین مردم مورد استفاده بیشتری قرار گرفته است و با توجه به ویژگی های تقریبا مشابه  آن با قهوه  و خواص ذکر شده در طب سنتی رواج بیشتری پیدا کرده است و مورد استقبال فروشندگان قهوه و عطاری ها قرار گرفته است.و در صنایع غذایی نیز کاربرد دارد.قیمت عمده قهوه خرما 55000 تومان توسط شرکت ما میباشد.

قیمت عمده قهوه خرما

قیمت عمده قهوه خرما :

با توجه به شرایط و نحوه تولید این محصول و کیفیت مورد نظر شما قیمت این محصول ، میتواند توسط هر فروشنده متفاوت باشد.

محصولی که ما به شما ارائه میدهیم چون در محیط بهداشتی و در کارخانه به همراه مجوز سیب سلامت و بهداشت تولید میشود با قیمت 60000 تومان به صورت عمده به فروش میرسد.

محصولات دیگری که در کنار این محصول ممکن است علاقه مند باشید

سنجد و  پودر سنجد

فرآیند تولید قهوه خرما

در فرایند تولید این محصول ، هسته جدا شده از خرما ، کاملا شسته و تمیز میشود و بعد از آن در دستگاه خشک کن قرار میگیرد و خشک میشود. در مرحله بعد وارد دستگاه تفت میشود و برای مدت زمان 1 تا 2 ساعت تفت داده میشود بعد از آن در دستگاه آسیاب ریخته شده و آسیاب میشود.

در مرحله بعد محصول در بسته بندی های مختلف 100 گرم با برند مشخص و همچنین در بسته بندی های  با وزن بالا و کیسه های لمینت ، با توجه به درخواست مشتریان ، این محصول ارائه میشود.

تفاوت قهوه خرما و قهوه

در ابتدا خواص قهوه خرما و قهوه بیان میشود و در انتها تفاوت آنها ذکر میشود.

قهوه خرما (پودر هسته خرما)  دانه قهوه
کاهش فشار خون و چربی خون جلوگیری از آلزایمر و پارکینسون
کمک به دفع سنگ کلیه کاهش ابتلا به بیماری های کبد
کمک به پیشگیری از سرطان کاهش ابتلا به سرطان
موثر در کنترل قند خون و دیابت جلوگیری از ابتلا به دیابت
جلوگیری از انسداد سرخرگ ها کمک به لاغری و کاهش وزن
کمک به جوان سازی پوست و مو جلوگیری از پیری زودرس و افزایش طول عمر
کمک به درمان ریزش مو و تقویت مو و ترمیم ناخن کاهش ابتلا به افسردگی
بالا بردن سیستم ایمنی زنان باردار  
کمک به التیام زخم  

اگر توجه کنید در بیشتر خواص هر دو محصول  قهوه هسته خرما و قهوه  میتوانند عملکرد مشابهی را داشته باشند.

تفاوت آنها در وجود کافئین می‌باشد.

با توجه به اینکه دمنوش هسته خرما بدون کافئین است ، برای کسانی که به کافئین حساسیت دارند و دچار عدم تحمل کافئین هستند یا به رفلاکس معده مبتلا هستند، می‌تواند جایگزین مناسبی برای قهوه باشد.

از راست قهوه اسپرسو_قهوه ترک_قهوه خرما

برخی موضوعات که درمورد هسته خرما میتوان بیان کرد.

  • اگر در برخی موارد میخواهید تنوع نوشیدنی و دمنوش های خود را بالا ببرید این دمنوش را هم مد نظر قرار دهید نحوه درست کردن آن مثل قهوه اسپرسو میباشد.
  • با توجه به اینکه رنگ و عطری تقریبا مشابه قهوه دارد میتواند در درست کردن کیک ها و سایر محصولات که قهوه در آنها کاربرد دارد استفاده شود. و در صنایع غذایی مورد استفاده بیشتر قرار بگیرد.
  • باید این موضوع را در نظر بگیرید که برخی از بزرگواران این محصول را با قهوه ترکیب میکنند و به عنوان قهوه به مشتریان خود ارائه میدهند. پس سعی کنید قهوه را از فروشندگان معتبر خریداری کنید.
  • با توجه به قیمت مناسب تر این محصول میتواند جایگزین قهوه باشد.
  • اگر میخواهید استفاده قهوه خود را کاهش دهید این محصول با ترکیب 70 درصد قهوه خرما و 30 درصد قهوه برای نوشیدن میتواند به شما در کاهش استفاده از قهوه کمک کند.
قیمت عمده قهوه خرما و دمنوش قهوه خرما

بررسی فروش قهوه خرما در بازار بین المللی

آیا قهوه خرما در بازار های خارجی هم مورد استفاده قرار میگیرد؟

همان طور که خرما در دیگر کشورها شناخته شده است قهوه خرما نیز با توجه به مشخصات و ویژگی های نزدیک به قهوه ، در دیگر کشورها نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

 در همین راستا اگر علاقه مند هستید لینک یکی از موارد و مطالب ارائه شده در مورد این محصول قرار داده شده است.

این مقاله به صورت کامل طرز تهیه و استفاده از قهوه خرما را بیان کرده است. لینک مقاله

فروش و صادرات  قهوه خرما در بازار بین الملل

همانطور که میدانید در اکثر کشورهای اروپایی و آمریکایی مصرف قهوه زیاد است و مردم در طی روز این نوشیدنی را مورد استفاده قرار میدهند. مثال آن فروشگاه زنجیره ای استار باکس را میتوان اشاره کرد .

از طرف دیگر در کشورهای اروپایی ،آمریکایی  گرایش به داشتن رژیم غذایی سالم و تاکید بر آن و ویژگی های نزدیک قهوه خرما و دانه قهوه :  استفاده از محصولات مختلف طبیعی و رژیم غذایی آیورودا (Ayurveda) از موضوعاتی است که مورد توجه قرار گرفته است.

اگر این محصول در بازار به صورت درست معرفی شود میتواند فروش مناسبی داشته باشد و مورد استفاده قرار بگیرد. مثال آن گرایش مردم به استفاده از چای سبز در برخی موارد به  جای چای سیاه را میتوان اشاره کرد.

تولید کنندگان خارجی قهوه خرما

شرکتهای مختلفی در بازار بین الملل این محصول را ارائه میدهند که در زیر یکی از آنها برای شما آورده شده است: شرکت المسنون که در زمینه تولید برخی مواد غذایی ، قهوه ، ادویه ها و برخی روغن ها در حال فعالیت است و محصولات خود را در فروشگاههای Amazon , walmart  و…. به فروش میرساند.

اگر به تامین کننده  قهوه خرما برای بازارهای بین المللی نیازمند هستید ما آماده ایم که این محصول را با مجوزهای بهداشتی و استاندارد ها و بسته بندی مورد نظر شما به بازار ارائه دهیم.

شرکت HOSNAEXPORT برند ما در زمینه مارکتینگ و بازاریابی و صادرات محصولات مختلف میباشد که اگر در این زمینه مشغول به فعالیت هستید میتوانید با ما در ارتباط باشید.