Visitors have accessed this post 489 times.

خشکبار آمریکا در بین مردم جهان ، طرفداران زیادی دارد و مورد استقبال مردم است. فکر میکنید خشکبار صادراتی آمریکا چه محصولاتی هستند؟

خشکبار صادراتی آمریکا

کشور آمریکا با وسعت بالا و تکنولوژی کشاورزی در تولید محصولات مختلف ، درصد بالایی از محصولات باغی و کشاورزی مختلف را تولید میکند. یکی از مناطق مهم در تولید خشکبار در آمریکا ، ایالت کالیفرنیا می باشد. که بیشترین خشکبار در برخی اقلام را تولید میکند.

بادام آمریکا یکی از خشکبار صادراتی این کشور
بزرگترین واردکنندگان بادام آمریکا در جهان ، کدام کشورها هستند؟

بادام آمریکایی: کشور آمریکا و ایالت کالیفرنیا بزرگترین تولیدکننده بادام جهان است و بالاتر از دو سوم بادام دنیا را تولید می کند.بادام آمریکا به کشورهای مختلف از جمله هند ، هنگ کنگ ، چین ، ترکیه و امارات متحده عربی صادر میشود .میزان صادرات بادام آمریکا در سال 2019 214،510 تن به مبلغ 1،042،124،000 دلار بوده است.

 گردو خشکبار صادراتی آمریکا
گردو محصولی که در بازارهای جهانی صادرات بالایی دارد و مهمترین مشتریان صادراتی گردوی آمریکا

گردو آمریکایی و پیکن : گردوی آمریکایی نیز یکی از خشکبار صادراتی مهم در این کشور است که وارد بازار های جهانی میشود و از با کیفیت ترین گردوها می باشد.
پیکن نیز یکی دیگر از ارقام گردو است ومیزان تولید آن در کشور آمریکا بالاست و در بازارهای بین المللی به فروش میرسد.
میزان صادرات گردوی آمریکا و پیکن 157،554 تن به مبلغ 498،251،000 دلار است و به کشورهای ترکیه ، امارات متحده عربی ، ایتالیا و مکزیک صادر میشود.

پسته یکی از خشکبار صادراتی آمریکا
پسته خشکبار صادراتی آمریکا که میزان تولید آن در این کشور زیاد است و رتبه اول تولید جهانی را دارد.

پسته آمریکا : کشور آمریکا و ایالت کالیفرنیا باز هم در محصولی دیگر رتبه اول را به خود اختصاص داده است.آن هم پسته.
پسته آمریکا در سال 2019 به کشورهای هنگ کنگ ، چین ، آلمان ، بلژیک ، اسپانیا و هند صادر می شود پسته صادراتی آمریکا از نظر وزنی مقدار 219،519 تن به مبلغ 1،750،268،000 دلار بوده است.

آلوی کالیفرنیا خشکبار صادراتی آمریکا که واقعا معروف است
خشکبار معروف و خوش طعم آمریکا آلوی کالیفرنیا

آلوی کالیفرنیا: همان طور که از اسم این محصول مشخص است آلوی کالیفرنیا یکی دیگر از خشکبار صادراتی آمریکاست که بازار پسندی بالایی در کشورهای دیگر دارد و به بازار کشورهای کانادا ، هنگ کنگ ، مکزیک ، تایوان و چین صادر میشود. مقدار صادرات آن در سال 2019 از نظر وزنی 27،363 تن و از نظر ارزش مبلغ 52،876 تن بوده است.

اطلاعات بیشتر در مورد آلوی کایفرنیا را میتوانید در این وب سایت مشاهده کنید. کلیک کنید.

یکی دیگر از محصولات و خشکبار صادراتی کشور آمریکا برگه زردالو می باشد ولی مقدار آن به حدی نیست که وارد بازار های خارجی شود و در همان کشور مورد استفاده قرار میگیرد و از کشورهای دیگر جهان مثل ترکیه بیشترین واردات قیسی و برگه زردالو به آمریکا اتفاق می افتد و بعد از فرآوری به کشورهای دیگر صادر میشود.

شاید برای شما شناخت انواع زردالو و برگه زردالو جالب باشد.

شرکت تعاونی خشکبار متحدان برتر در زمینه تولید و فروش عمده خشکبار برگه زردالو ، برگه هلو پوست کنده ، برگه آلو شابلون ، آلو بخارا ، کشمش ، انجیر ، عناب ، سنجد و پودر سنجد در حال فعالیت است . شما عزیزان میتوانید برای خرید و فروش عمده خشکبار با ما در تماس باشد.

بزگترین تولید کننده زردآلو و قیسی

بزگترین تولید کننده فندق

بزرگترین واردکننده خشکبار

دیدگاهتان را بنویسید