Visitors have accessed this post 366 times.

یکی از موضوعاتی که کسبه صنف آجیل و خشکبار به آن فکر می کنند نوسان قیمتها در نیمه دوم سال 99 به چه صورت خواهد بود؟قیمت عمده آجیل و خشکبار چه خواهد شد؟

قیمت عمده آجیل و خشکبار

بررسی و پیش بینی قیمت عمده آجیل و خشکبار در نیمه دوم سال 99

اگر در بازار آجیل و خشکبار در حال فعالیت هستید حتما این موضوع برای شما مهم است که وضعیت قیمت آجیل و خشکبار در سال 99 مخصوصا در نیمه دوم این سال به چه صورت خواهد بود؟
برخی عوامل در این بازار تاثیر گذار هستند که برای شما بیان میشود:

1- میزان تولید محصول در کشور: در سالهایی که میزان تولید ارقام مختلف آجیل و خشکبار مثل بادام ، پسته ،گردو ، برگه زردالو ، انجیر ، کشمش ، آلو و دیگر محصولات این حوزه زیاد باشد. قیمت ها زیاد جابجا نمیشود.
خوشبختانه در سال جاری انواع محصولات ذکر شده در بالا ، با توجه به مناطق مختلف کشور ، تولید خوبی را دارند. مثل پسته ، انجیر ، کشمش ، آلو بخارا و برگه زردالو ، ولی در محصولاتی مانند گردو و بادام به علت کاهش تولید در سال 98 و خالی بودن بازار و صادرات گردو در اول فصل ، قیمت بادام و گردو رشد بالایی را در اول سال 99 داشته است و دیگر قیمت آن پایین تر نمی آید . در مورد قیمت سنجد هم به دلیل وجود بار از سال گذشته و همچنین تولید بالای محصول در امسال قیمتها بدون تغییر خواهد بود.
2- صادرات آجیل و خشکبار : صادرات آجیل و خشکبار در سال 99 با روند کاهشی همراه بوده است زیرا کشور ما به دلیل تحریم مالی در برگشت پول مشکل دارد. پس صادرات به آن شکل انجام نخواهد شد.
3- وضعیت معیشتی مردم : در سال 99 وضعیت مالی مردم کشور ما نه تنها رو به بالا نبوده بلکه توان خرید کمتری هم داشته اند با توجه به همین موضوع مردم توان خرید آجیل و خشکبار با قیمتهای بالاتر را ندارند وثبات قیمتی در این بازار خواهیم داشت.

اگر همه موضوعات بالا را در نظر بگیریم روند قیمتی محصولات بالا زیاد تغییر نخواهد کرد .چون رشد خود را داشته و در برخی محصولات هم در چند سال اخیر بازار راکدی داشته است.

شرکت تعاونی خشکبار متحدان برتر در زمینه تولید و فروش و استعلام قیمت عمده آجیل و خشکبار برگه زردالو ، برگه هلو ، برگه آلو ، آلو بخارا ،انجیر ، کشمش ، سنجد ، پودر سنجد ، عصاره سنجد ، عناب در حال فعالیت است. شما مشتریان و همکاران گرامی برای خرید و فروش خشکبار میتوانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید