Visitors have accessed this post 726 times.

صنف خشکبار با توجه به نگاه برخی از افراد در حالت رکود قرار دارد و میزان خرید و فروش در این بازار رونق چندانی ندارد. برای فروش خشکبار و توسعه بازار در این روزها چکار کنیم؟
فروش خشکبار

4 روش فروش خشکبار در بازار کنونی

بازار خشکبار در چند ماه اخیر با توجه به وجود ویروس و امراض بوجود آمده و کاهش درآمد مردم و همچنین عدم ارائه درست محصولات آجیل و خشکبار از سوی فروشندگان خشکبار با رکود نسبی مواجه است و مردم این محصولات را کمتر خریداری میکنند .
حال چکاری ما میتوانیم انجام دهیم تا فروش ما بالاتر رود و کسب و کار ما رونق بیشتری بگیرد.
بسته بندی در فروش خشکبار

1- مغازه داری و نشستن و به امید مشتری بودن فکر میکنم باید کافی باشه.چون میبینید که ، کسی خبری ازتون نمیگیره.

باید جور دیگه ای به کسب و کار نگاه کنید و خودتون رو بهتر به مشتری معرفی کنید.
یکی از اون راه ها که میتونه به فروش بیشتر خشکبار توسط شما کمک کنه ، تبلیغ دهان به دهان و کلامی هستش.
اگر یک مشتری از شما به صورت حضوری خرید میکنه طوری محصول رو بهش ارئه بدید که هم راضی باشه و هم وقتی از مغازه شما رفت بیرون ، چند نفر دیگه رو به سمت مغازه شما راهی کنه. خودتون دیگه باید این قسمتش رو بدونید چکار کنید چون به هر حال کاسب و بازاری هستید.

2- بازاریابی در شبکه های اجتماعی

شما توی مغازه تون کلی محصول و خشکبار با کیفیت دارید ولی همیشه نگاه عادی به محصولاتتون داشتید با یه عکس برداری درست و زیبا و مداوم برای یه دوره دو ماهه و حضور مستمر و معرفی محصولات آجیل و خشکبار در صفحات اجتماعی، مطمئنا مشتری های بیشتری اقدام به خرید از شما میکنند. خودتون و محصولتون براتون تکراری نشه . حواستون باشه.
استفاده از اینستاگرام  برای فروش خشکبار

3- بسته بندی مناسبی رو برای محصولاتتون در نظر بگیرید .

از این فروش فله و غیر اصولی در این شرایط خودداری کنید. در حال حاضر و این موقعیت مردم دوست دارند ، محصولی که به اونها ارائه میشه ، بسته بندی مناسب و بهداشتی و در عین حال جذابی داشته باشه . تا به سمت مغازه شما جذبشون کنه. پس همین الان پاشو و نگاهی به نوع بسته بندی آجیل و خشکبار مغازه بنداز و اگر بسته بندی درستی نداره ، براش تهیه کن و رشد کسب و کار خشکبار رو به عینه ببین.
بسته بندی و فروش خشکبار

شاید بدرتون بخوره بدونید انواع بسته بندی خشکبار چیا هستن.

4- محصولاتت رو به همکارات ،عطاری ها و شیرینی فروشی ها بفروش و جابجا کن.

حتما نباید جنست رو فقط به مشتری نهایی و مصرف کننده نهایی خشکبار بفروشی . میتونی اون رو به سایر فروشندگان خشکبار ،عطاری ها و شیرینی فروشی ها بدی و باهاشون در تعامل باشی. مطمئنا فروش که بالا میره و همچنین گردش محصولات شما بالاتر میره ، رونق کسب و کار فروش خشکبار شما خیلی بهتر میشه.
همین 4 تا رو شما انجام بده . کسب و کار آجیل و خشکبار شما کلی رشد میکنه و از وضعیت عادی که دچارش شدی در میاد. و فروش خشکبار توی مغازتون افزایشی میشه. این آجیل و خشکبار رو آوردی که مردم استفاده کنن نیاوردی که نگاه کنی.

شرکت تعاونی خشکبار متحدان برتر در زمینه تولید و فروش خشکبار برگه زردالو ، برگه هلو ، برگه آلو ، برگه آلو شابلون ، ، آلو بخارا ، انجیر ، کشمش ، عناب ، سنجد ، پودر سنجد و عصاره سنجد در حال فعالیت است. شما بزرگواران میتوانید برای خرید و فروش خشکبار با ما در ارتباط باشید.

اگر به تجارت بین الملل و فروش صادراتی علاقه مند هستید ما آماده همکاری با شما عزیزان در شرکت صادراتی Hosnaexport هستیم.