Visitors have accessed this post 600 times.

تولید و خرید و فروش عمده سنجد در استان سمنان بیشترین مقدار سالانه را نسبت به دیگر استانها دارد. و بخش بسطام و روستای گلستان، یکی از چند روستای سنجد خیز این منطقه میباشد.

خرید و فروش عمده سنجد در روستای سنجد خیز
باردهی درختان سنجد

بخش بسطام در شهرستان شاهرود استان سمنان قرار دارد و یکی از شهرهای گردشگری معروف ایران میباشد که دارای قدمتی چند هزار ساله دارد.

آرامگاه سلطان العارفین بایزید بسطامی در این شهر میباشد و بناهای تاریخی زیادی در کنار مناظر طبیعی و گردشگری عالی و بکر چون جنگل ابر ، آبشار تنگه داستان و دیگر مناظر وجود دارد.

با این وجود شهر بسطام یکی از تولید کنندگان بزرگ کشور در زمینه زردالو و سنجد میباشد و روستای سنجد خیز گلستان در این منطقه است.

این روستا یکی از در تولید کنندگان سنجد بخش بسطام میباشد.از دیگر روستاهای این منطقه روستای قلعه نو خرقان است که آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی هم در این روستا واقع شده است.

روستاهای کلامو ، میقان و قلعه آقا عبدا… نیز به کشت این محصول میپردازند.

حجم تولید و میزان خرید و فروش عمده سنجد بخش بسطام

میزان تولید سنجد در شهر بسطام و روستاهای اطراف آن سالانه بین 600 تا 700 تن میباشد . که این مقدار در سالهای آتی به دلیل افزایش باغها و تولید کنندگان ، بالاتر هم میرود.

اکثر سنجد تولیدی در این منطقه با درجه بندی مختلف وارد بازارهای شهرهای تهران ،مشهد،اصفهان،شیراز،تبریز، همدان ،گیلان ،یزد ،خوزستان و بوشهر میشود.

به علت کیفیت بالای محصول منطقه بسطام ،اکثر بنکداران و عمده فروشان تامین سنجد خود را از این منطقه دارند و سالانه حجم زیادی از این محصول وارد بازار کشور و بازار صادراتی میشود.

البته سنجد درجه دو و درجه سه نیز برای تولید پودر سنجد (آرد سنجد) برای مشتریان آماده میشود. و ما میتوانیم آن را برای شما آماده کنیم.

قیمت عمده پودر سنجد
پودر سنجد کامل

فصل برداشت سنجد :

فصل برداشت سنجد در شهر بسطام و روستای سنجد خیز گلستان و قلعه نو خرقان از اواسط مهرماه تا اواخر آبان ماه میباشد.
شرکت خشکبار متحدان برتر بسطام یکی از تولید کنندگان و عمده فروشان سنجد میباشد و به صورت تخصصی بر روی تولید خرید و فروش سنجد ایرانی پودر سنجد ، سنجد خارجی خشکبار برگه زردالو ، برگه هلو زعفرانی مشغول به فعالیت است.

یکی از ویژگی های مهم منطقه در تولید سنجد ، بروز شدن در زمینه تولید محصول با کیفیت و همچنین درجه بندی و سورت محصول است.

این ویژگی باعث بالا رفتن اعتبار و همچنین تمایز بین سنجد بخش بسطام با سایر نقاط کشور است. و باعث تبدیل شدن سنجد بسطام به یکی از معروفترین محصولات در کشور میباشد.

این شرکت آماده ارایه انواع سنجد تازه ، سنجد خشک ، سنجد درشت ، سنجد آسیابی و پودر سنجد به شما عزیزان در تمام طول سال به صورت عمده میباشد.

با ما در ارتباط باشید.شماره تماس 

قیمت عمده سنجد و سایر محصولات در لینک زیر برای شما قرار داده شده است.

قیمت عمده سنجد