Visitors have accessed this post 412 times.

معمولا کشاورزان میخواهند سنجد خود را ، که با زحمت فراوان جمع کرده اند با قیمت خوبی بفروش برسانند و از این درآمد استفاده کنند. اما خرید سنجد توسط مشتری بر اساس چه معیارهایی صورت میگیرد.

خرید سنجد توسط عمده فروشان بر چه اساسی صورت میگیرد؟

همیشه اصلی ترین دغدغه های باغداران و کشاورزان فروش محصول با قیمت مناسب و و مورد نظر آنها است . و در این مورد فکر میکنند که محصول آنها باید با قیمتی که به مصرف کننده نهایی عرضه میگردد یکی باشد و کسانی که در عرصه فروش محصولات آنها تخصص دارند را زیر سوال می برند با عناوینی مثل
نونش برای دلال و واسطه هست و یا طرف نشسته کاری نمیکنه و همه سودش رو خیلی راحت میبره.

اجازه دهید در ابتدا یک توضیح در این مورد داده بشه و بعد در مورد خرید سنجد مطالبی رو بیان کنیم.
آیا شما کشاورز و باغدار عزیز میدونید که تولید کردن یک کار راحت هستش و موضوع اصلی فروش محصول هست.
اگر شما واقعا فروش رو میدونید چرا همه سود حاصل از زحمت خودتون در ارائه محصول به مشتری نهایی رو ،حاضرید با واسطه یا به اصطلاح دلال شریک شید؟
1. چون قدرت فروش شما در مورد محصولات مختلف پایین است.
2. چون قدرت ریسک بالایی رو ندارید.
3. چون واقعا مخاطراتی که یک فروشنده و دلال با اون روبرو هستش رو نمیدونید.
4. چون خودتون میدونید که بعضی از بزرگواران و باغداران در فروش بار ، ریز و درشت ، ته کیسه و روی کیسه و کلی کارهای عجیب غریب دیگه برای فروش محصول مخصوصا سنجد انجام میدهند.
پس زود تصمیم گیری نکنید و قیمت منصفانه در فروش محصول، حتی سنجد رو در نظر بگیرید.

عوامل مختلف در قیمت خرید سنجد :

  1. نوع سنجد : معمولا ارقام مختلف سنجد در بازار قیمتهای مختلفی دارند که با توجه به همین موضوع ، میتوان قیمت خرید سنجد را مشخص کرد. مثلا سنجد خرمایی درشت و حاج حسین بیشترین قیمت رو دارند.
  2. کیفیت سنجد : سنجد رو نمیشه خیلی راحت ازش گذشت و خرید. چون کیفیت یا همان میزان رطوبت و خشکی سنجد و پوست دار و بدون پوست بودن سنجد در مدت زمان طولانی تر باعث افت وزن میشه. و همچنین هنگام فروش ، از دید مصرف کننده نهایی مهم است.
    چون اگر سنجد کمی پوست کنده باشد مطمئنا مشتری نهایی سخت تر راغب به خرید سنجد است.
    همچنین رنگ سنجد یکی از موضوعات مهم در خرید آن است هر چه سنجد قرمزتر باشد مطمئنا تمایل برای خرید آن توسط مصرف کننده بیشتر است.
  3. نوع بسته بندی سنجد : معمولا نوع بسته بندی در ماندگاری محصول موثر است و اگر بسته بندی در پلاستیک و یا کارتن باشد بهتر میتوان خرید کرد.و ما برای خرید آن راغب تر هستیم.
  4. ریزی و دشتی و نوع کاربرد سنجد: برخی از انواع سنجد برای تازه خوری استفاده میشود و برخی دیگر برای آسیاب کردن و استفاده از پودر و عصاره سنجد.
    برای همین قیمت هر کدام متفاوت است.و قیمت خرید ما هم بر اساس همین معیارهای گفته شده در بالا صورت میگیرد.
  5. نوسانات بازار و رونق و رکود بازار : یکی از دلایل مهم در خرید سنجد با قیمت مناسب نوسانات بازار و رکود و رونق بازار این محصول است که در هرسال با توجه به شرایط مختلف قیمتها متفاوت است و خرید سنجد با قیمتهای مختلف صورت میگیرد.

    سنجد و قیمت خشکبار

باغداران و کشاورزان محترم اگر موارد فوق را در نظر بگیرید ما همیشه خریدار سنجد شما عزیزان هستیم و در تلاشیم محصول شما را با بهترین قیمت خریداری کنیم و به مشتریان ارائه دهیم.
شرکت تعاونی متحدان برتر در زمینه خرید و فروش سنجد و انواع خشکبار برگه زردالو ، برگه هلو پوست کنده ، آلو شابلون ، آلو بخارا ، انجیر ، کشمش و مویز در حال فعالیت است شما بزرگواران برای خرید و فروش عمده این محصولات میتوانید با ما در ارتباط باشید. ما همواره در کنار شما هستیم.

برای ارتباط با ما میتوانید در واتس اپ به شماره 09123735458 پیام دهید یا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید